Medlemmer

Om Sikkerhedsforeningen

Formål

Det er ikke altid nemt, billigt eller taknemmeligt at drive virksomhed i skønhedsbranchen. Det gælder både kosmetiske klinikker og tatovører. Mens langt størstedelen følger de mange nye og skiftende krav, er det ikke altid I, får den kredit I fortjener for det kyndige håndværk.

Derfor har det tværfaglige samarbejde aldrig været vigtigere. Netop derfor er Sikkerhedsforeningen blevet til. Her viser vi den bedste side af branchen – og står sammen om ændringerne.

Værdier

Inkluderende

ALLE som efterlever lovgivningen og er registreret hos STPS og SST er velkommen i Sikkerhedsforeningen

Ambitiøse

Her bidrager alle med deres faglige kompetencer og erfaringer for at skabe forbedringer i branchen

Løfter i flok

Vi løfter i flok og yder en ekstra indsats, for at vise den bedste side frem af branchen

Manifest

Vores principper og holdninger, samt det vi lover medlemmerne.

Vi er ikke som de andre...

Det er ikke en sang, men derimod et løfte fra Sikkerhedsforeningen til Medlemmerne

Er du godkendt - Er du velkommen

Sikkerhedsforeningen ønsker en medlemsbase som er bredt repræsenteret i branchen. Foreningen har brug for viden og erfaring i medlemskredsen, hvis sikkerhed, kvalitet og branchens ry, skal have et kærligt løft.

Det betyder at store, små, nyåbnede såvel som garvede klinikker, er ligestillede og lige nødvendige. For alle kommer med noget værdifuldt. Nogle med gode spørgsmål og andre med gode svar.

Vi støtter op om daglig klinikdrift

Sikkerhedsforeningen ønsker at skabe tiltag og leverandøraftaler, der gør klinikdriften lettere og billigere.
Vi har nemlig en grundlæggende tro på, at sunde aftaler, bidrager til sund økonomi og derved også vejen sunde beslutninger ved indkøb af kvalitetsprodukter og videreuddannelse.

Sikkerhedsforeningen kvalitetstjekker alle leverandører og aftaler, så vores medlemmer er garanteret gode samt fordelagtige vilkår og priser.

Vi inddrager og udfordrer myndighederne

De tager sig betalt for at føre tilsyn og opretholde lov såvel som sikkerheden på området. Men hverken STPS eller SST har uendelige ressourser til proaktive forbedringer og optimering. Derfor vil Sikkerhedsforeningens medlemmer tilvejebringe initiativer, som har til formål at ændre, forbedre og optimere de områder myndighederne ikke har tid til eller prioriterer.

For der er altid plads til forbedring. Også hos myndighederne.

Vi viser den bedste side frem af branchen

På formandsposterne hos Sikkerhedsforeningen sidder stifterne bag Kosmetika. Fælles for begge kvinder, er holdningen til at branchen fortjener at fremstå i et markant bedre lys i mediebilledet end hidtil.

Foreningen ønsker at kaste lys på de oprigtige gode historier bag jeres håndværk. Når jeres kyndige kompetencer f.eks. forfiner eller justerer træk der løfter selvværd. Eller når I rekonstruerer brystvorter, læber, næser efter sygdom og ulykker.

Medlemsfordele

Håndplukkede leverandører

Få adgang til leverandører, der ikke binder og som tilbyder eksklusive rabatter og fordele - udelukkende for medlemmerne

Brancherelevant Netværk